close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הזמנת וילות בצפון למשפחות שומרות כשרות ולמשפחות דתיות

מערכת שורשיד אייר, תשעד14/05/2014

הציבור הדתי, המהווה אחוז גבוה מאד מהאוכלוסייה בישראל, מוצא עצמו לא אחת משקיע זמן רב בחיפוש אחר מקום הנופש המתאים לו,

תגיות:

הציבור הדתי, המהווה אחוז גבוה מאד מהאוכלוסייה בישראל, מוצא עצמו לא אחת משקיע זמן רב בחיפוש אחר מקום הנופש המתאים לו, כזה שיציע לו את כל המתקנים הנדרשים ואת הסביבה הראויה. משפחות דתיות רבות נהגו, עד לאחרונה, לחזור לאותו המקום שוב ושוב ובעיקר בשל המגוון המצומצם של האפשרויות. אולם, בשנים האחרונות מוצעות לא מעט וילות בצפון, הנחשבות לוילות נופש, שמספקות לכל מי שמעוניין את המרחב המתאים לו לחופשה. חלק מוילות אלו מתאימות במיוחד לציבור הדתי ומעמידות לרשותו את כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה עם כל בני המשפחה, אך יחד עם זאת להמשיך ולשמור על המנהגים ועל המסורת.

בחירתה של הוילה המתאימה ביותר
בין אם אלו וילות בצפון, שנמצאות בגליל המערבי, או אולי וילות שנמצאות באזור רמת הגולן, מדובר בוילות מצוידות היטב ומרווחות מספיק. בדרך כלל, כשמדובר במשפחות דתיות, מדובר גם במספר רב של נופשים יחסית. במשפחות דתיות יש מספר רב של ילדים ובטווח גילאים רחב. אלו יכולות להיות משפחות עם תינוקות קטנטנים וגם עם ילדים בוגרים. ולכן, חשוב שהוילה תציע מבחר של פתרונות שמתאימות לכל הילדים וגם להורים. וילה בצפון למשפחה דתית צריכה להיות קרובה מספיק לבית הכנסת שביישוב או בעיר שבה היא נמצאת. ישנן לא מעט משפחות דתיות הבוחרות לבלות את חופשת החג בוילה כזו, אך בו זמנית מעוניינות להמשיך ולהתפלל בבית הכנסת. קרבתה של הוילה לבית הכנסת מאפשרת להן לבחור בפתרון כזו וליהנות מכל העולמות.

בנוסף, חשוב שבוילה עצמה יהיו גם מתקנים ראויים ומתאימים. בעלי וילות בצפון ערוכים לקליטת משפחות דתיות, המעוניינות לנפוש בוילות אלו ודואגים לצייד את הוילה בכל מה שצריך. הוילות שבצפון, המיועדות למשפחות אלו, מציעות מטבח מאובזר, שבו כלים המיועדים לבשר וכלים המיועדים לחלב. יש בהן גם פלטה חשמלית בדרך כלל וכיורים נפרדים. התאמתן של וילות אלו לצרכיהן של המשפחות הדתיות, מאפשרת להן לספק את המענה גם למשפחות שומרות כשרות.

חופשה פעילה ומהנה בצפון
מכיוון שמשפחות דתיות רבות מעוניינות גם לשלב פעילויות שונות, הצפון הוא מיקום מושלם לעשות זאת ואפשר למצוא בו מבחר רחב מאד של פעילויות ואטרקציות שיכולות להתאים למשפחות אלו. בין אם מדובר בפעילויות לילדים הצעירים או לבוגרים יותר, כל אחת מהמשפחות יכולה לאתר את הפעילות המתאימה לה וליהנות מחופשה שכולה כייף. אפשר למצוא בצפון פעילויות למשפחות דתיות, כמו טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים ואפילו רכיבה על סוסים. ישנם לא מעט פארקים נהדרים שאפשר לבקר בהם בצפון ולשלב במהלך השהות בהם פיקניק ואפשר גם למצוא מבחר של שמורות טבע, המשלבות במסגרתן מסלולי טיול מרהיבים. כדי ליהנות מכל זה מומלץ כמובן לתכנן את החופשה בצפון היטב, תוך התייחסות לשלל האפשרויות שמוצעות באזור.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה